Ännu en konstig dag....

Vaknade och som vanligt börjar huvet att snurra av alla tankar....
Gick upp och duscha fixade frukost när pappa kom förbi för att hämta sina läsglasögon som han glömde på min sons födelsedag.
Vi pratade lite om allt möjligt och han tittade på mina fina blommor sen min födelsedag.
När han gick så blev han ledsen och sa att han givetvis tänker på mig massor och att det måste gå bra.
Jag blev förstårs jätteledsen och sen dess rinner tårarna även att jag fixat iordning min dotters rum som nu kommer övertas av min son. Då måste de mest tjejsakerna bort och hans killgrejjer fram.

Jag önskar att det blev sol & värme så man kan sitta ute och bara njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0