Samtal...

Idag träffade jag kuratorn för första gången. Vi pratade i två timmar och 10 minuter och det kändes jättebra. Jag fick till och med hennes privata mobilnummer. Konstigt men ändå jätteskönt med ett så fint förtroende.
Hon tyckte att jag tänkte rätt i väldigt mycket och jag är stark och ska vinna min cancer.
Det som jag är så rädd för är att operera bort mitt ena bröst. Det är något som jag inte vill. För att komma över det så vill hon att jag håller om mitt bröst ofta, pratar till det, klappar på det. Allt för att ta ett fint avsked. Men jag har inget val, bröstet måste bort för jag vill inte dö.. det är sjukt.

Efter kuratorns samtal så cykla jag förbi hemma hos min dotter. Så jag stannande där och det tog inte lång stund förrens jag låg i deras stora sköna soffan med massor av kuddar och en gosefilt över. Där somna jag gott. Min dotter pyssla och fixa, bygde ihop en skänk från Jysk. Men ni anar inte så gott det var att sova hemma hos henne.
Sen gick vi förbi en tygaffär där jag köpte nya köksgardiner som hon hjälpte mig att sätta upp.

Helst slut ligger jag här och bloggar, snart blir det nog sängen och sova igen. Orkar absolut inte kolla på en hel fotbollsmatch.

Ha en finfin kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0